Fødselsdage

En fødselsdag for et barn er en vigtig begivenhed for et barns liv, og det vil vi, i Elva, gerne være med til at fejre. Vi er meget opmærksomme på at skabe en god dag med god stemning for fødselsdagsbarnet, og fejre altid dagen med bl.a. fødselsdagssange, pynt o.l.

Fødselsdage kan foregå på flere måder. Man skal f.eks. være velkommen til at kommer ned i institutionen og fejre det med noget lækker der kan deles ud eller en kage o.l.. Dog kun til stuen børn. Forældrene er velkommende til at være med i institutionen på dagen hvor barnet fejres.

Man kan også vælge at inviterer stuens børn med hjem til fødselsdage. Ønsker man at inviterer skal der foregå stuevis. Ønsker man at inviterer specifikke børn, skal der foregå privat. At inviterer andre børn hjem i eget hjem, kan godt være en stor mundfuld for et barn, og barnet skal være klart til det. Det anbefales derfor at man rådføre sig med personalet i institutionen inden man beslutter sig for at inviterer stuen på besøg.

På forhånd tillykke J